CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 17, 2011

jika itu yang terbaik ~

memang jatuh itu sakit, tetapi mungkin dengan cara itu, kita akan tersedar dari lamunan dan bangun cuba merawat luka dan berjalan dan berlari selaju mungkin..kita tidak mampu mengubah segala ketentuanNya kerana Dia tahu yang terbaik..ambil segalnya dari sudut yang positive..


malam tak bertuah,siang tanpa pesan
sinisnya hari menyapa daku

manusia biasa mungkin takkan sanggup
merenangi nasib gelap gelita
bentangkan hatiku Tuhan peluk aku
cinta sahabat menafkahi jiwa

jika aku menjadi seperti yang lain
hidup bercahaya mungkin saja
aku kehilangan rasa syukur
tak tersenyum dalam damai

cuba kau jadi aku
sanggupkah bernafas tanpa udara
namun ku nikmati nasib dan takdir
hidup ini bila Tuhan yang mahu

jika aku menjadi berubah
melawan garis yang tertulis
bukannya Tuhan tidak mendengar doa kita
tapi Dia tahu yang terbaik.



[unexpected] : i will always love you ~ this should be expected!!!

0 Critique(s):

Post a Comment