CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 10, 2011

bunga kuku ~

assalamualaikum dan salam lebaran maaf zahir batin sekalian manusia ~

kewujudan bunga kuku pada kuku merupakan simptom kurangnya zinc dalam badan kita. since raya hari tu 6 dari 10 jari aku ada bunga kuku..itu perkara biasa..ia menjadi luar biasa apabila ia tidak berbunga..huhu

White Spots (leukonychia)
A deficiency of zinc may contribute to white spots on nails.
memandangkan aku tersangatlah obses dengan kuku ~ nailbiter, maka aku akan sangat peka pada kuku sendiri dan kuku orang lain juga..huhu

masa sekolah rendah ~

aku : mama, ni ape? (sambil menunjukkan kuku ke arah mama)
mama : haaaa, itu bunga kuku..
aku : aik?bunga pon boleh hidup kat kuku. mana ada tanah?
mama : bunga kuku ada pada orang yang PANDAI..

yes aku admit it! sebab masa kecik agak pandai juga !

masa sekolah menengah ~

again..sangat banyak bunga kuku..so i asked my friend.

aku : bel,kenapa kuku camni eh?
bel : itu tandanya ramai orang minat.ada orang rindu.

GTH with that ramai orang minat..so tahyul ok..
[unexpected] : yang pasti aku sangat rindukan, cik kunang ~

1 Critique(s):

kekunang

rindu anda juga!!!

Post a Comment