CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 13, 2011

alergy ~

kekurangan ke kelebihan??

dulu aku tak perasan kekurangan ini..
yang pasti, bila bau je, akan pening kepala..
dulu mase dok hostel, benda paling aku tak gemar
mandi after pengguna IMPULSE (era awal 2000 dulu-dulu, mmg femes product ni)

after siap mandi..benda paling pantang di hidung aku..
bedak ENCHANTEUR (mmg aku huyung hayang la berjalan dr hostel ke maktab)..

mase dok U, aku try facial cleanser SOLUTION dr AVON..mmg bagus..
tp bile apply kt muka, mesti nk bersin..aku pon tak faham ape konsep hidung aku ni..

ade gk girls yang guna BODY MIST yang spray ade kaler kali tu kan..tu pon hidung aku segan
nak hidu..ape punye hidung la..

bile dah besar dan tua ni..sgt glamor la sishakan??mane2 pegi sume nk amek sisha kn??
time2 camtu la mmg hidung dan kepala aku tak bleh di kawal..mmg 'weng' la setiap kali
menyusuri jalan-jalan yang dipenuhi penggemar sisha ni..

bukan hidung je mslah..mulut dan perut pon same..aku antara si fanatik orange..tp, aku tak makan segala
product from oranges..baek kek, biskut, air mahupun orange itself..mmg perut aku tak bleh terima ia seadanya..bukan sekadar sakit perut, bahkan mengundang sakit kepala sekali..

[unexpected] : i'm home..=)

0 Critique(s):

Post a Comment