CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 11, 2011

penaku menari ~

"pen merah, pen biru, mak marah, i love you!"

haha..tu pantun zaman kekanak dulu-dulu..kalau dulu masa weekend before pegi hostel mesti stop kat supermarket untuk beli keperluan..selain makanan dan keperluan laen, perkara wajib adalah pen..time tu plak sebok la pen kalerkali yang pastel tu kan..tapi, yang pasti aku bukanlah pembelinya..haha..

seperti biasa bila nak beli pen, mesti kena test..tapi, yang aku tak faham kenapa orang test dengan cara menconteng pada kertas yang disediakan?haha..kelakar bukan..sebab aku tak buat camtu!!aku mesti nak tulis gak "pada pendapat saya"..kalau aku tgk cantik kt kertas tu, maka aku akn beli..sebab aku pasti tulisan aku akan cantik..haha..

lama jugak operasi mencari jodoh yang sesuai itu..dari kilometrico, stabilo, lancer dan sebagainya..akhirnya menemui pilot yang pasti aku takkan akan lagi menulis "pada pendapat saya" di kertas test pen di mana-mana kedai buku..sebab, tulisan dah cantik..haha..


[unexpected] : mr.pilot menemani Sabtu ini, thank you so much =) salute!

0 Critique(s):

Post a Comment