CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 15, 2011

Aku Gagal ~

Dari luaran nampak macam sangat PERAMAH,
Sangat PETAH bercakap dan MESRA..

tapi, aku gagal mengawal keadaan..
bila wujudnya dua orang kawan yang berlainan tempat perkenalan..
maka aku gagal menjadikan ia 1..
macam 1 MALAYSIA di mana semua bersatu..

sangat jelas nampak kegagalan dan kecacatan itu..
kenapa digaulkan bersama wahai cik puan oi..
kesian Sulina, bila hanya cik puan dan Kuna yang bercerita..
dia seolah-olah tidak wujud..

kenapa jadi sebegitu cik puan??
anda memang sudah gagal..
gagal untuk mengawal situasi dan mewujudkan suasana harmoni..
apa gunanya kepetahan dan ramah mesra anda..

cik puan, cik puan..


[unexpected] : terluah kegagalan ini pada Kak Nadd..aku, cik puan yang gagal.. =(

2 Critique(s):

kekunang

ampun....aku terlalu byk bckp...sian kawe mu....

enesea ~

bukan itu mslahnya..haha

Post a Comment