CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 10, 2012

good habit in bad habitat ~

Satu perkara yang saya noticed sejak saya mula bekerja, saya mempunyai hobi terbaru yang saya rasakan sangat membazir waktu kerana ia hanya berlaku pada hari-hari bekerja. Dimana saya akan bangun seawal mungkin (sesudah azan subuh yang pasti) untuk bersiap ke kerja yang memerlukan saya memandu sejauh 1 jam perjalanan (itu dulu) dan kini hanya 20 minit sahaja. Bila difikir balik kenapa ia terjadi?? Ini jawapan saya..

..perasaan malas untuk ke tempat kerja..

..tuntutan mata untuk berehat lebih lama..

..yakin akan sampai on time ke office..



termenung di toilet bowl sehingga bosan ~




  [unexpected] : berubah air muka dia, gusarku berubah hati ~


0 Critique(s):

Post a Comment