CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

terpaku dan kaku ~

petang ni mood bekerja macam xde kurang sikit sebab esok dah new moon (welcome miss februari)..jadi esok bermula azam baru..tetiba jari jemari chubby ni terbukak page  sila click kawan-kawan ~ dan sesungguhnya memang saya bertukar menjadi paku..huhu..takde ape pon yang memeranjatkan sebenarnya..cuma dengan harapan akan ada yang terbaik untuk mereka..insyaAllah..(minta bersabar semua, kerana Allah sedang menguji anda dan saya)..


dan bagi aku pula, start last week aku mula menambah dan memanjangkan doaku kepada slot untuk pasangan setelah lebih dua tahun aku tidak berdoa untuk dipertemukan dengan pasangan setelah kesilapan besar yang aku harap dapat pengampunanNya..dek mudahnya menyerahkan hati dan mengucap sayang kepada ajnabi..ya Allah bantulah aku lebih dekat denganMu..

maafkan saya CENDAYAM kerana tanpa diduga, saya punca anda kekancah dosa yang dimurkai Allah..semoga anda akan mendapat kehidupan yang lebih sempurna dan aman..(walaupun saya tahu anda tidak akan membaca blog ini..huhu)

"Ya Allah, jika benar dia yang tercatat untukku dan benar untukku, dekatkanlah hatiku dengan hatinya, temukan kami diatas jalan taqwa dan dalam suasana barakah dan hidup harmoni..sekiranya dia bukan ditakdirkan menjadi milikku dan bukan tercipta untukku, damaikanlah hatiku dan hatinya..bawalah dia jauh dari ingatanku supaya hati kami tidak tercalar pada orang yang salah..dan aku redha segala ketentuanMU."


sekiranya tidak berpasangan adalah balasan bagiku kerana kekhilafan dan kesilapan lampauku, aku pasrah dan redha dengan ketentuanMU..amin ~


[unexpected]: Dia lebih mengetahui =)

0 Critique(s):

Post a Comment