CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 9, 2011

perpisahan ini ~

Salam kejauhan buat pembaca senyapku (mungkin ada kukira..terima kasih atas singgahan kalian =)) memandangkan  tahap kemengantuk memuncak, maka aku biarkan jejari ini menari riang dengan harapan dapat menyegarkan kembali encik mataku. dua hari lepas, merupakan Pre Grad Dinner di De Palma Hotel, and it was so great!(aku raselah..tapi penat Ya Allah Tuhan je tahu). malam tu berkali-kali didendangkan lagu ni, walhal aku dah bosan dah dengar lagu ni..tapi, bila diamati, hanya yang terlibat sahaja yang terasa..biasalah, siapa makan cili dia yang terasa pedasnya. same goes to sape yang makan nangka, dia yang terkena getahnya..tapi sape yang makan asam, aku pon dapat rase masamnya..huhu


Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir (di sini lah tempatnya)
Kehilangan amat terasa di hati (tak pasti perasaan itu)
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir (itu yang terbaik)
Ku terima perpisahan ini (amat pahit, tapi kutelan jua)

Dulu kita satu jiwa satu impian (rasenye tak)
Susah dan senang kita bersama (benar)
Namun itu semua hanya sementara (biasalah tu)

Hanya lagu yang menjadi ingatan (terlalu banyak lagu)
Hanya lagu yang menjadi kenangan (sampai bila-bila)
Seandainya masa itu kembali semula (kadang-kadang terfikir jugak)
Ingin ku memiliki lebih dari itu (taknak ambil risiko lagi)

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir (Allah tahu apa yang terbaik)
Ku terima perpisahan ini (semoga terus gagah)

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi (tepat sekali)
Dirimu pergi biar ku sendiri (selamat tinggal)


kewujudan si kecil tu begitu sinonim. sering membuat runtunnya hati ini, menyirapnya darah terus naik ke muka, kencangnya degupan jantungku. kudoakan kebahagiaan kalian dari kejauhan ~


[unexpected] : terkejut dek membaca status fb ~

3 Critique(s):

kekunang

honestly i m a bit jealous that u're almost at the finish line..but this is the path that i chose... i hope we r still in touch...rase mcm akan berpisah terus je lepas ko abes uitm ni..T_T...jgn tau!!! we have to keep in touch!! good luck in your future undertaking....good luck for the soon crit session... and live your life to the fullest!!!

I.Z.Z.A.T.Y

congrats amin n sume2...kjp je kan rasa.dah nk grad.all the best!

Z I Z A N I M A ~

miss kun : friendship never ends my dear..no worries..keep smiling baby..haha..tq na..ko pon gudluck jgk..
miss moll : tq moll..doakan semuanya berjalan lancar..

Post a Comment