CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

tempreture naik mendadak ~

hari ni emosi memang tak menentu..start dari class third language petang tadi melarat kepada berjalan-jalan di mall sehinggalah dinner di usj 9 dan seterusnya mood untuk buat presentation law pun hilang..apetah lagi membuat design kan??time dinner adalah kemuncak EMOSIKU..kegagalan mengawal emosi di hadapan Miss Nadiah and Mr Basri..haishh..dek kerana 'anda' seorang.. TAHNIAH anda berjaya merosakkan mood saya..haha..(bukan saja mood rosak, perangai buruk pon terbongkar) mungkin itu kejayaan awal anda yang akan menjadi HAK MUTLAK anda kerana saya sudah tidak cenderung ke atas itu..saya berSYUKUR kerana hal ini menguatkan lagi perasaan saya untuk tidak seBULU dengan anda..haha..kerana anda tersangatlah typical..

saya sudah bosan mendengar TYPICAL LAYOUT dan TYPICAL DIAGRAM..tapi itu tidak menjadi masalah..i'm architectured to do all those drawing..tapi typical thinking ni susah sikit..sebab kita tak boleh nak ubah cara pemikiran orang..setiap orang level of thinking mereka berbeza..laen background, laen cara pemikirannya..laen level of education mereka, laen kecenderungan berfikir mereka..laen environment mereka, laen life mereka..(sila bace intonasi biasa..bukan berlagak..tq)..CRITICAL THINKING !! cuba jangan menjadi terlalu typical..expect the unexpected..think outside the box, please..



[unexpected] : do read this my dear, i know you will update my blog, right??thank you for reading =)


0 Critique(s):

Post a Comment