CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 25, 2011

pelanduk dua serupa ~

pernah last year kot lunch ngan kak nadd kat khulafa tujuh baru..sampai je terus ke kaunter nasi..terpandanglah sekumpulan kawan (sorang wanita, dua lelaki)..seperti biase, senyum je la kan..pastu terus sambung perbualan bersama kak nadd..usai amek makanan beserta harga, terus ke port biasa lah..kebetulan belakang sekumpulan kawan tadi..maka, duduklah kami tanpa rasa bersalah (public kot)..huhu..tapi aku perasan (jarang berlaku ni) lelaki tadi selalu mengalihkan pandangan ke arah kami..(tak pelik, mesti tgk kak nadd)..banyak kali..try check baju, kot-kot la terdedah ke ape..mustahil, kalo terdedah, kak nadd awal2 dah sound..maka kami makan tanpa rasa bersalah lagi..gelak memang tak yah ckp la kan??kalah pontianak harum sundal pagi..huhu..akhirnya mereka bangun meninggalkan meja..TAPI,

lelaki tadi datang menghampiri meja kami dan bertanya dalam dialek yang sudah dijangkakan

lelaki itu : NURUL key?? sambil menunding jari ke arah saya
saya : (sedikit terkejut) dop eh..
lelaki itu : (bertukar menjadi bengis).dok eh, NURUL ko dok ni??
saya : (tambah terkejut ditengking sedemikian) dok eh..bukey NURUL..
lelaki itu : doh sapo?
saya : ****
lelaki itu : yoko, sorry deh, ingat NURUL. serupo dekpong. (muka malunya itu sekadar lakonan bagi saya)

lelaki itu berlalu pergi..

kak nadd : taktik ngorat lame
saya : (gelak)..mane ade akak, rabun ke ape nak ngorat..huhu


{unexpected] : tadi ade lagi orang silap panggil, NADIA ~

3 Critique(s):

nadiah

apakah???name saye tu....haahaha....

[369]

hahahaa.. terbaik la amin. byk gak org sama rupa.. ayu dah bosan dah.. dah jumpa 11 ke dah 12 orang dah ni yg sama rupa :/ muka fotostat habes -_-"

BATRACHIA

kak nadd : tu la pasl..2 2 name kak nadd kot..huhu..
ayu : tu la, naseb baek mcm org kebykn,klo mcm artis, femes mak..huhu

Post a Comment